tirsdag den 1. marts 2011

Tingene skal nok blive gjordt... Efter lidt tid.

Aiij, jeg er så dårlig til at få opdateret den her blog, på trods af at det er en af mine mange start sider. Kom igang Katrine!

Okay jeg må lige opdatere jer på mit liv. Ikke fordi der er sket meget, men føler alligevel der er sket lidt. Fx. blev jeg endelig færdig med Blod af Guillermo Del Toro og Chuck Hogan, eller ikke endelig for det var en fantastisk bog, sindsyg godt skrevet men den er også mega uhyggelig. Jeg har kæmpet mig igennem den efter at måtte holde flere pause, men den er anbefalelses værdig! Også selv om du er en kylling som jeg. Det var en lille ting, men alligevel lidt på vejen hen af de mange ting jeg burde lave, men ikke får gjordt.

Så arbejder jeg jo, men det ved i... Og det bliver kun mere og mere arbejde til mig og flere og flere af penge. Hårdt, men rart at lave noget og folk er så søde. Nok om mit arbejde, for jeg har bedre ting at fortælle.

Jeg tror nemlig jeg har fundet ud af hvad jeg vil lave! Veteranær sygeplejeske, altså en dyrelæge sygeplejerske, men det der holder mig tilbage er at den eneste uddannelse ligger i Kolding, og det er altså langt væk at skulle 'flytte hen' når det længste afstand man har boet væk fra hjemmet er 4 måneder i Holbæk. Men det skal besluttes hurtigt, for jeg skal finde en praktik plads inden den 15. Marts. Stressende... Så sandeligt! Så nu sidder jeg og forsøger at skrive en god ansøgning, hvilket er sindsygt svært for mig. Bryder mig ikke om at skrive hvad jeg er god til og sådan fx: ''Er altid glad og frisk på nye udfordringer'' der vil jeg heller bare skrive: ''Jeg kan godt lide nye udfordringer'' men det fungere bare ikke rigtig i en ansøgning. SUK!
Men det er det eneste, ud over animator hvor jeg virkelig tænker: Ej det gad jeg got bruge mit liv på... Små hundehvalpe, hunde, katte, kaniner og hvad der ellers kommer af smådyr, det kan jeg godt lide og samtidig er der laborant-arbejde og sådan noget og var trods alt lidt af en nørd i biologi... Så bliver muligvis det jeg vælger.

Okay, det var så det største der lige nu er sket. Ud over det så har jeg fået set lidt mennesker og chillet med min hund, som virkelig forsøger at søge grænser over for os i øjeblikket og hun har også fundet ud af at hvis hun gør, for at komme ud får hun en godbid når hun kommer ind (hun skal jo finde ud af at det er godt med et signal ved døren når hun skal ud) men når man så skal rejse sig 40 gange i løbet af en time, så kan man godt blive lettere irriterede hehe.

Årh jo.. Jeg har fået lavet en tegning (endelig!) efter et par måneder. Jeg har længe haft lyst til at tegne, men har ikke rigtig fået taget mig sammen fordi jeg manglede inspiration.. Men efter jeg fik gang i to nye karaktere på rpg kom det til mig i et øjeblik hvilket resulterede i en enkelt tegning:


Liam og Adara Liechenstein, to adelige og halvsøskende. Liam er arrogant, glad for sig selv og narcissistisk og Adara er den totale modsætning. Stille, tilbageholdene, høflig og begavede.
Burde lave skygger, men er nu tilfreds indtil videre xD

Som sagt kan flere af mine tegninger, malerier og fotos ses i mit galleri på Deviantart.com på http://www.tennera.deviantart.com/

Hygge til alle Bloglæsere og på genlæsning

~Katrine

2 kommentarer:

  1. Du er altså virkelig god til at tegne :)

    SvarSlet
  2. thanks :D altid rart at vide andre kan lide det man laver

    SvarSlet