mandag den 7. marts 2011

En hverdag fortalt gennem billeder

Nu går min fridag på hæld og hvad har jeg egentlig brugt den på? Havde planlagt at rydde op på mit værelse, få læst lidt i den bog jeg er igang med og få skrevet på min historie, men ingen af de ting blev gjordt. Som sædvanligt. Kan jo være jeg rydder mit værelse op når jeg har spist aftensmad, men det bliver ihvertfald ikke lige nu.

I stedet for blev den brugt på ting som: Stene fjernesyn og selvfølgelig mere Youtube (Prøver altså virkelig at skærer ned) Hænge vasketøj op blev også gjordt og gået med hunden.
Så i anledning af det gode vejre og mit overskud til at få ladet batteriet op til mit spejlrefleks, tænkte jeg: Lad os da få taget kameraet med. Det er ikke fordi Skævinge er en specielt flot by og 'Bombakke' som den lille skov vi har emmer af den store natur, men det har dog alligevel en hvis charme. Så jeg kan da vise jer lidt af de billeder jeg fik taget på turen. Min første tanke var at sætte dem ind her, men billederne ville ikke sidde ordenligt og flyttede på sig hele tiden, derfor har jeg valgt at lave et billede galler her på min blog.

Mine indlæg skal heller ikke fyldes med billeder da det ikke er meningen med dem, selv om jeg ikke har vanvittig meget at skrive i dag og de godt kunne have fyldt dem ud.

På min tur gennem Skævinges Natur, prøvede jeg at finde charmen. Den er svær at få med på billeder på denne årstid, for det hele er brunt og mudret, men jeg forsøgte da. Et billede af den vej jeg bor på er der også at finde.
Alligevel vil jeg sætte et enkelt billede i dette indlæg, bare for at vise jer mit 'nye' hår som ikke er så nyt mere.




KAMERA-GASMASKE... Fås kun hos Nikon!
På genlæsning til alle Bloglæsere.

~Katrine

2 kommentarer:

  1. Det er altså en helt vildt sød hun du har fået dig der. Elsker det første billede hvor den ligger oven på skoene. Super dejligt.

    SvarSlet
  2. hehe hun er også super dejlig :D Lettere belastende nogen gange, men sådan er det jo med hvalpe. Men hun har noget med at ville ligge på vores ting. Sko, tøj osv. :) tak

    SvarSlet