søndag den 6. marts 2011

En lille papegøje hund

Det ikke fordi der er sket så sinds oprivende meget siden jeg sidst har valgt at skrev her, men alligevel føler jeg en lille trang til at uddele de få ting. Jeg har været så heldig at få to dages fri fra arbejde, idag og imorgen hvilket jeg egentlig har lidt svært ved at fatte stadig... På trods af at det er søndag aften. Men tror det er fordi jeg har arbejdet så meget.

Okay, note til mig selv: Ingen snak om arbejde i næste indlæg. Det skal ikke fylde så meget.

Jeg har de sidste par dage taget mig i at blive afhængig af forskellige ting. Ting som ikke er de sædvanlige og som undre mig virkelig meget. Kun en ting er det samme som altid: Rpg. Det er ikke fordi der er meget gang i min rpg side (på grund af mangel på aktive brugere :P) men JosephineNV og jeg har 4 karaktere som spilles sammen lige nu, og da jeg nu er den heldige eger af en Iphone, tager jeg mig selv i hele tiden at opdatere (enkete gange endda i bilen på vej til arbejde... FY KATRINE!) Det er en tidsstjæler, men næsten 8 måneder siden jeg sidst har oplevet det. Dejligt.

En anden addiction jeg har udviklet mig er en hang til at se youtube videoer af uhyggelige spil. Hel bestemt walkthroughs med speakovers... Jeg så først Amnisea: The Dark Descent, som går lige under huden på trods af at der ikke sker så meget. Kun en enkelte gang imellem dukker 'Mister Face' op og gør man tisser i bukserne.

http://www.youtube.com/watch?v=vhfTnxG7lLY&feature=related

her kan i se første video af de 27 alt for uhyggelige og meget morsomme videoer. Klart en anbefaling, hvis man som jeg selv ikke tør at spille det selv.

Et andet spil jeg sidder og stener, er Dead Space 2 med Tobuscus som speaker mens han spiller. Han er en person hel for sig selv og taler ude at tænke, hvilket er sindsygt morsomt at se mens han spiller.

http://www.youtube.com/user/TobyGames#p/u/95/HN-2D8cnbr0

Han har forresten også spillet Amnesia, hvilket jeg nok også kommer til at stene på et tidspunkt, bare for at hører ham... Stener også hans Lazy Vlogs

(Note til mig selv: Katrine lad være med at stene så meget Youtube!)

Den sidste addiction er chokolade. Elsker chokolade! Det er ikke nyt. Men kan normalt styre min trang til det, men i øjeblikket tager jeg mig selv i at glo i køleskabet bare for at finde noget chokolade agtigt, og det eneste vi egentlig har er Nutella, hvilket jeg ikke bryder mig særlig meget om, men spiser alligevel. Dumt ja, og prøver at lade være.

Derfor prøver jeg at aflede mine tanker med andet.. De to andre addictions (haha) og så lege med min hund.

For to uger siden fandt vi ud af at hun kan lyde som en papegøje, og derfor filmen og titlen.


Igen blev mit blogindlæg rodet og ikke som jeg ville have det, men må jeg prøve næste gang:

Note til mig selv igen: Hold dig til et emne næste gang.

Det var alt fra mig lige nu.

Godnat og på genlæs til alle mine 6 bloglæsere

~ Katrine.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar