torsdag den 31. marts 2011

En nørds beklagelser

Jeg bliver nød til at lade min indre nørd springe ud et øjeblik, for det meste af min fritid går på at spille PS3 spillet: Dragon Age: Originis.

Ja det er total nørdet, men jeg er altså blevet fanget, for historien i det er fantastisk og der er så mange muligheder... Desværre går det ikke bare som man altid havde håbet.

På grund af det her spil er det at jeg ikke får skrevet så meget her inde, og heller ikke inde på min egen rpg side (undskylder til hende jeg spiller med der inde) nå tilbage til det jeg ville komme ud med. Som sagt sker det ikke altid som man gerne ville have i DAO. Mit normale Team består af: Min egen karakter, Morrigan en heks/Mage, Alistair (Fanpige skrig til døde) og så Zevran... Zevran var en snigemorder elf jeg valgte at skåne for at han skulle følge mig. Da nogle fra den gruppe han arbejdede for før kom, stak han mig i ryggen og greb mig... Bastard!! Det er altså sindsygt nørdet I Know, men det er altså også en side af mig. Iiih ville gerne have behold Zevran og så var det bare fordi han ikke kunne 'lide' mig nok... SUK.

Nå det var alt jeg havde lige for idag, dårligt skrevet, nørdet emne, men jeg kan ikke lige finde på mere at skrive for bliver forstyrret af en hund der hele tiden vil lege.

Men på genlæsning til alle Bloglæsere.

~Katrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar