lørdag den 26. marts 2011

Et forsøg på at opsumere ugen

Pfft, det med at skrive på bloggen oftere er jeg vidst ikke så god til igen, hva?

Jeg kan ikke engang sige at det er fordi jeg har lavet det store, har endda haft fri fra arbejde en hel uge. Dog har jeg da fået fejret 3 (egentlig 4) gange 20 års fødselsdag. Urgh hvor bliver alle pludselig meget store og voksne. Jeg selv bliver først 20 til september, men det er der alligevel kun et halvt år til.. Suk.

Den største 20 års jeg var til, var en der blev holdt af to drenge, som jeg kender fra folkeskolen. De slår hvert år deres fødselsdage sammen og invitere samtlige mennesker de kender på den ene eller anden måde og der bliver fyret op for festen hele natten.lang og det er altid vildt hyggeligt. Det var heller ikke undtagelsen denne gang. Alle dem jeg gik i folkeskole med var der og vi sad og snakkede, fik lidt (meget) at drikke og dansede. Var vidst først hjemme omkring kl 4, så ja, det var fantastisk at se alle folk igen.

Ellers har jeg arbejdet de sidste par dage nu, og har lige fået fri igen i dag, da jeg nu skulle til en anden 20 års igår. Derfor går idag til bare at stene og læse bøger (hvilket jeg endnu ikke helt har fået gjordt fordi jeg ikke kan tage mig sammen haha.

Jeg burde næsten tage det emne op burde jeg ikke? Det som man nu har hørt om i fjernsynet og hørt i radion hele dagen... Skulle jeg? Aarh men nu gør jeg det, for sidder og hører hende alligevel. Ja det er altså X-factor jeg snakker om. Har ikke fulgt specielt meget med i det som jeg har gjordt de andre gange... Hvorfor ved jeg ikke, men alligevel imponerede Sarah mig altså de få gange jeg så hende. Det var hende, hvis man spørger mig, som var en rigtig værdig vinder og ja.... Må tilstå; jeg har da allerede købt vindersangen: Øjesten over Itunes.
Nå men nok om det, ikke mere x-factor.

Derefter vil jeg opdatere for mit valg af studie efter sommerferien. Jeg skal nok ikke læse til dyresygeplejeske (vetarenær, veterinær... kan ikke finde ud af at stave det) for kan ikke finde nogle praktik plads og bliver nød til at have noget at lave efter sommerferien. Så jeg søgte lidt rundt på landbrughøjskolens hjemmeside og fandt ud af at jeg kunne læse Biologi - Bioteknologi. Det åbner op for jobmuligheder hos bla. Novo Nordisk, men for at læse der skal jeg suplere nogle af mine HF fag, så efter sommerferien skal jeg læse:
Matematik på A niveau.
Kemi på B niveau
Fysik på B niveau

... hvilket nok bliver SINDSYGT hårdt, for kemi og fysik er bestemt ikke mine stærke fag og matematik var hårdt på B niveau og tror ikke jeg kan leve op til det 12 tal jeg fik der desværre.

Men alligevel glæder jeg mig til at komme igang og få et 'mål' igen. Noget at se frem til.

Så mit næste skole år bliver brugt på VUC i Hillerød.

Til slut vil jeg sætte et lille billede ind jeg tog i tirsdags på tisvildeleje strand.

Hygge til alle Bloglæsere og på genlæsning

~Katrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar